Fast Food Love (CopyPaste VPRO)

Geen  eigen woorden deze keer, maar veel te mooi om niet te delen. Met dank aan Laura!

2 gedachten over “Fast Food Love (CopyPaste VPRO)

  1. Roos

    Werd jij ook zo blij van dit artikel? Misschien is het voor mij anders omdat ik single ben, maar dat leek nu opeens helemaal niet zo erg. Ik wil inderdaad geen kleffe hap die precies smaakt als de vorige die je met een onbevredigd gevoel achterliet (no pun intended). Gewoon een taart die vers uit de oven komt, zodat je hele huis er nog dagen naar ruikt en je hart sneller begint te kloppen iedere keer dat je een hapje mag nemen. Wat een verschrikkelijk slechte beeldspraak, maar dit artikel deed me goed.

    Btw, ik voel me bijna een blog stalker, maar jouw schrijfseltjes doen me ook altijd goed 🙂

  2. Stille Verhalen Berichtauteur

    Roos, mijn fijn blog-stalkertje, jouw reacties doen mij dan weer supergoed. Ik zit altijd te wachten tot jij het gelezen hebt…. Geen kleffe hap maar heerlijke taart. (Ok hij is inderdaad een beetje slecht.) 🙂
    Ik werd er ook blij van. Het is fijn als iemand je vertelt dat het helemaal niet gek is als je geen genoegen wilt nemen met minder. Dat je voor het neusje van de zalm gaat, al lijkt me dat dan weer heel erg vies. Dat je voor de kers op de versgebakken taart gaat. Dat dat niet betekent dat je verwend of veeleisend bent maar dat ‘gewoon samen is alleen maar niet alleen is’. Zometeen wijntjes in het park?

Schrijf je mee?

