Stille verhalen op avontuur…

Het is niet alleen je lijf dat je heel stil of oorverdovend luid een verhaal vertelt. Stille verhalen ontdek je overal. In rode wijnvlekken op de bank, tussen de tankbonnetjes en snoeppapiertjes in je dashboardkastje of in de tien cijfers die je aantrof op het bierviltje in je zomerjas van vorig jaar. De gekste stille verhalen ontdek ik vaak tijdens tripjes, avonturen in de avonturen of verre reizen. Afgelopen weekend in Praag kwam ik een paar hele mooi exemplaren tegen. Op zulke momenten wens ik soms dat schoenen of bankjes kunnen praten. Maar liever nog verdwaal ik in mijn eigen – steeds gekker wordende – versie van het verhaal.

Wat is jouw verhaal hierbij?

Schrijf je mee?

