De Geluksroute. Delen waar jij blij van wordt!

“Happiness is only real, when shared” – Jon Krakauer (Into the wild)

Waar wordt jij gelukkig van? Echt vanuit je hart en tenen gelukkig?
Ik heb zulke geluksmomentjes als ik in de moestuin aan het wroeten ben of als ik met mijn kleine neefjes in pyama op de bank zit. Maar ook als ik keihard (een beetje vals) zing of van mooie sessies in mijn praktijk word ik gelukkig.

Hoe zou het zijn als je datgene waar jij gelukkig van wordt zou kunnen delen? Zomaar, om anderen ook blij te maken? Vanuit dit verlangen is twee jaar geleden De Geluksroute ontstaan. Een prachtige tocht vol inspiratie, gekke initiatieven, mooie ontmoetingen, co-creatie en geluk!

Op 17 en 18 mei is het in Utrecht zover. Geluksbrengers en geluksplukkers maken de stad dit weekend een stukje mooier en gelukkiger. Geluksbrengers zullen geluk delen in alle vormen en maten. Horeaca, ondernemers, welzijnsorganisaties en vooral mensen zoals jij en ik. Zang, muziek, massages, groene stoelen, taartjes, gesprek, lekkere hapjes en een ballenbak. En dat is nog maar het begin!

Ook met Lente willen we op een fijne manier delen waar wij gelukkig van worden. Mooie plannetjes zijn in de maak! Wil je ook meedoen? Aanmelden kan via de facebookpagina of door te mailen naar geluksroute030@gmail.com.

En kijk tot slot even naar dit geluksfimpje over onbekenden en een ballenbak….  🙂

