Voeding voor je zieltje op zondag. Een korte superquote. (Over angst)

Oprah heeft sinds kort de SuperSoulSunday.
Interviews met inspirerende mensen zoals Maya Angelou, Gabrielle Bernstein en Pema Chödrön. Over thema’s waar we allemaal mee worstelen. Angst. Liefde. Groei. Het leven dus. Voeding voor je zieltje op zondag. Vandaag trof ik dit korte filmpje en ik wilde het met jullie delen omdat het zo simpel maar oh zo krachtig is.

Wat denk je hiervan:

Fear is a natural reaction of moving closer to the truth. 
If you don’t know what fear feels like you can never be fearless. 

Zo. Voor mij iets waar ik mee aan de slag kan.
Als je angst voelt kun je twee dingen doen: heel hard wegrennen en vluchten. Of stilstaan, ervaren en onderzoeken. Wat is de diepste kern van je angst? Daar ligt je waarheid. (En dan heb ik het niet over de categorie spinnen.)

Als je blijft kijken komen er nog een paar van die binnenkomers voorbij.
Ik kan niet wachten tot de hele aflevering met Pema Chödrön beschikbaar is.

 

 

 

Schrijf je mee?

